Gaziantep’in Araban, İslahiye ve Nurdağı ilçelerinde 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı büyük bir coşkuyla kutlandı. Etkinlikler, Recep Tayyip Erdoğan Parkı’nda düzenlenen programla başladı. Bu özel günde, şiirler okundu, halk oyunları sergilendi ve çeşitli spor gösterileri gerçekleştirildi. Törene Araban Kaymakamı Özgür İşçimen, daire amirleri, öğretmenler ve öğrenciler katılım sağladı. İslahiye ilçesinde ise Hükümet […]